miercuri, 19 septembrie 2007

Alinutza

Alinutza e gravida. Am felicitat-o si m-am bucurat pentru ea. In shimb am vazut-o ca nu radia fericirea in ea. Alinutza nu se intelege grozav cu partenerul ei. Asta am auzit de la alta colega, "dar sa nu spui la nimeni, ca numa' mie mi-a zis". In primavara auzisem - evident tot de la aceasi colega- ca Alinutza are necazuri, omu' nu mai o vrea, nu mai are relatii cu ea. La o betie, au conceput copilul. Neprogramat. Alinutza e cam religioasa, si a pastrat copilul.

Totusi, ma intreb si eu -evident ca retoric- un copil poate schimba o relatie care nu merge? Tare mi-as dori asta, fiindca Alinutza e complet singura.

Nu e banc cu Alinutza, dar cred ca Alinutza isi imagineaza ca telenovelele sunt povesti adevarate.

Of, of, mai, mai :(


3 comentarii:

  1. daca alinutza e fata puternica o sa creasca singura copilul,Dumnezeu o va ajuta daca are credinta.foarte multe femei sint casatorite si sotul nu participa la nimic,atunci alinutza de ce ar avea nevoie de unul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand n-ai casa, cand ai un salariu de aproape 6 milioane, nu prea vad cum o ajuta soarta pe femeia care mai are si un copil de crescut. Chiar si alocatia de la stat e insuficienta, crede-ma vad asta zilnic.

    RăspundețiȘtergere