duminică, 11 mai 2008

Milka's muffins



INGREDIENTE:


- 120 g unt
- 120 g zahăr
- 2 ouă
- 180 g făină
- 1 plic praf de copt
- 2 linguri cacao
- 1 lingură esență de rom
- 1 tabletă de ciocolată Milka





Se freacă untul cu zahărul până devine ca o spumă.


Se adaugă ouăle.


... și  făina proaspăt cernută.


Apoi se pune cacaoa, praful de copt și romul.



Se omogenizează. Chiar dacă primește aspect  de "tăiat" nu vă impacientați, asta e reacția dintre aluatul cu unt și praful de copt.



Se pregătesc tăvițele mici în tava mare. Se pune câte o lingură cu aluat în fiecare formă.





În fiecare formă așezăm apoi câte un pătrăţel de ciocolată Milka (Noisette e preferata mea).





Se acoperă ciocolata cu un alt strat de aluat de muffins. Eu am păstrat o lingură de aluat fără cacao, ca să-l am pentru design. Am pus câte o bulină de aluat alb deasupra fiecărei brioșe.


Se dă la copt în cuptor preîncălzit la 180 de grade timp de 25-30 minute (încercați cu scobitoarea).


Se unge fiecare brioșă cu ciocolată albă topită și se "înmoaie" cu capul într-o farfurie în care am pus "paiete de ciocolată" (așa scrie pe borcan).






Secțiune fierbinte (de abia ce-am tăiat-o cu cuțitul).


Mmmmmmmmmmmmmm!

6 comentarii:

  1. Ce frumuuuuase! Si cred ca tare bune cu milka aia inauntru! :)
    Ti-ai inaugurat formele! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa, le-am inaugurat, si sunt super! Si se spala foarte usor,cu apa calda si putin detergent.

    Iar Milka aia, jumatate a fost in prajiturele, si jumatatea aialalta... la mine-n stomac. Da-i secret, da?

    RăspundețiȘtergere
  3. Shhh, normal! Nici nu e vina ta, e a Milkai ca e asha de buna ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Criminale !!! dar am cam incheiat-o cu dulcurile :-(((
    Felicitari !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. :)Merci, merci! Si eu imi "promit" ca "de luni, gata cu dulciurile"

    RăspundețiȘtergere
  6. miam......desi nu e momentul sa vad..milka! :-))

    RăspundețiȘtergere