duminică, 30 noiembrie 2008

De pe la Botiza

Cateva instantanee de la Botiza:

Manastirea, inca in faza de constructie, asa cum sunt aproape toate lacasele de cult din zona (cel putin eu asa le-am perceput):








"Dantela":






Clopotele si toaca:




Anexe pe langa biserica manastirii:


Viitoara pensiune si chiliile maicutelor:


Ne-am dus sa bem si niste apa minerala, ia uitati de unde:


Exact din ciubaru' ala de lemn. Venea un miros metalic, iar pe ciubarul de lemn se stransese fierul, stiti voi cum sunt apele astea:


Dupa cum vedeti, apare si o reclama mincinoasa, apa era de Botiza, nu de Borsec :P Ziceti ce mai e in plus in urmatoarea poza?


Pai, da, ati ghicit, ce cauta clestele ala de rufe pe acolo? Cum ce sa caute, pai imediat va arat si "masina de spalat". Care se afla exact in spatele casutei de mai jos. Casuta care adaposteste cazanul de facut tuica. Pai da!


Ta da daaaaam! Masina de spalat ecologica:



Daca setea ne-am potolit-o cu niste apa minerala, foamea ne-am potolit-o cu niste mere, direct de la sursa, mere care sunt cele mai bune din lume, dupa cum ne-a spus botizanu' nostru.


Si am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu