luni, 16 august 2010

Omleta



Banaaaal... dar e atât de cald încât nu se mai poate sta nici la umbră, nici în apă...nici în viață. Amin!

Așa că am meșterit rapid o omletă, că să nu decedăm de inaniție, ci doar de caniculă. Rețeta e mai mult decât simplă, clasică, conformă cu obiceiul fiecărei bucătării sau gospodine/gospodin în parte. 

De ce avem nevoie pentru a prepara minunăția? (De ce nu? ar spune cârcotașii) :d  De 2-3 ouă și ce mai vreti voi să ascundeți prin omletă. În tigaia de teflon bine încinsă radem puțină telemea. Când începe să se topească și să-și lase grăsimea, turnăm ouăle bătute bine peste telemeaua topită și mișcăm tigaia ca atunci când facem clătite. Când a prins crustă în partea de jos, se desprinde omleta de tigaie folosind o paletă de lemn. Se mai presară telemea rasă, și se rulează omleta. Deci se coace doar pe o parte, da? Se lasă să se închege bine rulada (de exemplu eu am lasăt-o până am pregătit farfuria cu aranjamentul "artistic" - adica până am feliat o roșie și am stropit-o cu putin ulei aromat). Am feliat omleta și ia-tă ce mi-a ieșit: 


2 comentarii: