miercuri, 13 iulie 2011

Korozot - cremă de brânză cu smântână și diferite condimente

E atât de cald, încât am impresia că locuiesc în cuptorul aragazului... Nopțile-mi sunt transformate în lungi sesiuni de saună...în nopțile acestea atât de fierbinți ...c'mon, nu vă gândiți la prostii... e prea cald pentru atingeri fierbinți... ah! da! voiam să vă zic despre gaia sau cucuveaua aia care s-a aciuiat în parcul de vis a vis... doamne! cât poa' să urle, chirăie, chițăie... de azi noapte cred că are și neamurile-n vizită sau nuș' ce s-a-ntâmplat, dar chițăie pe 4-5 voci ... delirez de la căldură, de la nesomn. La noapte am să chițăi și eu. Cred. Ca să enervez la rându-mi corul de zburători. Sau zburătoare.

Ca să-mi mai treacă amorțeala am decis să o tratez cu o sesiune scurtă de bucătărit.


Mai aveam o ceapă, 2 ardei, 2 cutii de brânză Făgăraș și o cutie de perle de brânză de la Tnuva (cică pentru dietă). Așa că următorul pas e ușor de anticipat. Am tocat fin-fin ceapa, am condimentat-o cu boia, niște piper și-un praf de sare. Și i-am dat și-un damf de chimen proaspăt râșnit. Apoi am adăugat brânzele. Am omogenizat totul, și-am obținut o cremă fină, aromată și răcoroasă. Am ascuns-o-n cei doi ardei, să stea la răcoarea frigiderului. Apoi am savurat-o. (Ia uitați-vă cum a transpirat și ardeiul când l-am scos din frigider :) ) Mi-ar fi plăcut să înmoi niște saleuri/grisine în crema aceasta, să o tratez ca pe un dip, mi se pare că se potrivesc de minune. Dar am zis că avem dezlegare la grisine carbohidratoase abia peste vreo 3 kg. Deci se va reface.


Nu-mi rămâne decât să vă urez s-aveti multă poftă! Și răcoare!

P.S. Și uite cum am reușit să adaug la indexul rețetelor de mâncăruri un fel de mâncare care începe cu K. :)


Un comentariu: