vineri, 8 iulie 2011

Un alt post cu buchete pentru fetele cochete!

Păi, da! Sunt în verva de dinainte de weekend! Weekend care se anunță cu doar 35 de grade Celsius, ah ce "plăcere"!

Cum mai aveam în frigider o jumătate din conopida cumpărată ieri, și cum din partea casei aveam cereri de genul "aș mânca un pane-u' ", combinând cele două premise de mai sus, am obținut nici mai mult nici mai puțin decât încă un alt meniu rapid și gustos:

GOGOȘELE DE CONOPIDĂ




Am fiert conopida în apă cu sare, apoi am scurs-o într-o sită, timp în care s-a răcit. Am pregătit o pastella din 2 ouă, condimente (sare, boia, piper), 2-3 linguri de făină și vreo 2-3 linguri bune de sana. Am lăsat buchețelele de conopidă să se scufunde în pastella aceasta, lăsându-le să absoarbă cât mai multă compoziție de ou. Le-am pus la prăjit în ulei foarte bine încins. În final le-am scurs de surplusul de ulei pe hârtie absorbantă. Le-am servit cu un sos de usturoi făcut în casă (combinația e arhicunoscută: iaurt-eu am pus sana-, condimente de care doriți  + 2-3 căței de usturoi pisați mărunt). 



În secțiune se vede efectul scufundărilor buchețelelor de conopidă în pastella. Acestea s-au transformat în veritabile gogoșele, aduc oarecum cu friganele, doar că au inimă de conopidă. Și ca să fie și mai electrizantă combinația, câteva gogoșele de conopidă le-am degustat cu un faimos "eros Pista", adică o pastă de ardei iute și roșie ca focul, să ne surâdă norocul!

S-aveți poftă! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu