marți, 5 august 2008

Premii, premii, premii

Uite ca e adevarata vorba aia din popor care spune ca ban la ban trage, acum pot sa va zic ca premiu la premiu trage. :D

Asadar tre' sa ma laud ca happy-ro mai are inca niste premii, dupa cum urmeaza:

Tadaaaaaaam! (era un sunet de trompeta!)

De la Kris , Paradis si Nicolina vin urmatoarele premii:


1. Premio A la Luz Interior



Premiu dedicat persoanelor generoase, spontane, prieteni de prieteni.

Nominalizati circa 7 persoane, puneti linkul blogului: pare usor de realizat... dar nu-i usor de mentinut aprinsa “Lumina Interioara”, sa o cultivi pe zi ce trece, fara sa se stinga…


Siiiiii, se mai acorda inca un premiu pentru Happy-ro:



Premio Brillante webmws-award 2008


Premiu dedicat blogurilor si site-urilor
care stralucesc prin tema care o expun cat si prin design.


Acestea sunt regulile:
  1. Cand se primeste premiul, trebuie scris un post, cu poza premiului si scrieti numele persoanei si link catre blogul de la care ati primit premiul
  2. Alegeti un minim de 7 bloguri ( mai multe sau mai putine), scrieti numele si link catre acel blog
  3. Anuntati ca ati dat premiul “Brillante webloglive”

Vreau sa-i multumesc lui Kris si lui Paradis pentru premii, a fost o surpriza frumoasa. Dragele mele, cate un buchet pentru fiecare!



Later Edit!

De la Paradis si de Maya mai am niste premii, da' n-au auzit cand le-a dat, m-a sarit randu', asa ca mi le-am ridicat, cu multa intarziere - scuza-ma Paradis, scuza-ma Maya!

Asadar:



Nice Matters Award

“This award is for those bloggers who are nice people; good blog friends and those who inspire good feelings and inspiration.

Also for those who are a positive influence on our blogging world. Once you’ve been awarded please pass on to seven others whom you feel are deserving of this award”.

Adica:

Acest premiu este pentru acei bloggeri care sunt oameni draguti, buni prieteni de blog, care ii inspira pe altii si ii fac sa se simta bine. Este pentru aceia care au o influenta pozitiva in lumea blogurilor. Odata ce ati fost numit , daruiti-l mai departe altor sapte persoane care simtiti ca merita.



1.trebuie sa introducem banner-ul
2.trebuie sa scriem link-ul blog-ului care ne-a trimis premiul.
3.trebuie sa link-am alte 6 blog-uri (pot fi si mai putine...ramane la alegerea voastra ) care merita acest premiu, daca este posibil sa explicam motivul. Un blog, poate primi acest premiu de mai multe ori.
4. cine primeste premiul, trebuie sa-si afiseze banner-ul ( ce reprezinta o cupa) pe prima pagina, ca sa-l poata vedea toti vizitatorii.



Si fiindca mi-am mai auzit numele fug reprede sa-mi iau si trofeul pe care mi l-a oferit Crista

Premiul Mika


AUGUST ...
luna vacantelor, plaje aurii, soare, relaxare,
luna care iti aduce buna dispozitie nu ar fi putut sosii fara premiul
care sa iti aduca buna dispozitie.....


Crista, ma onoreaza faptul ca mi-ai oferit un premiu, desi nu am avut pana vreun contact. Eu te citesc de mult, dar am stat mai in umbra, ca-s de felul meu mai sfioasa :P

Bine ai venit in bucataria mea, Crista, iti ofer un buchet de flori si hai sa bem si o limonada, ca mi s-a uscat gatul de emotie :d. Poftim, sper sa iti placa!



Si acuma putina liniste, ca sa auziti cand va strig ca sa va dau premiu', da?

Bucataresele vesele - ca la voi in bucatarie e mancare lu' buna, mancare pe care nu am apucat sa invat sa o fac de la ea

CristinaK si Totoro- veniti si voi sa va ridicati premiile, imi place de voi ca traiti in tara lui Shogun, intotdeauna am visat ca ma voi intalni cu el pe acolo :D Si mai imi place de voi ca ne aratati un altfel de bucatarie.

Irina, te chem si pe tine sa-ti primesti premiile, la tine imi place ca retetele simple ajung sa arate foarte sofisticat; si mai imi place si de motanu' cu lămpi :P

Ii dam premii si Gourmandinei, pentru ca are prezentari de revista pentru retetele ei.

Mihaela, uite avem premii si pentru tine fiindca faci un papa bun de tot.

Si i-as mai da un premiu unei mătuşi de foarte departe, Yochana o cheama, da' nu stiu daca ma aude - deci daca vreti sa vedeti paradisul dulciurilor mergeti la ea!

Lista ramane deschisa, cine vrea premii sa ridice doua degete si am sa i le ofer cu tot dragul.

11 comentarii:

  1. Oooooh, multumesc frumos de tot !!!O surpriza foarte placuta !

    RăspundețiȘtergere
  2. wow, Happy! Multumesc mult! Acum sunt happy-happy :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ..sa stii ca nice matters si excellent le aveai se de la mine.Ti le-am dat cu 100 de ani în urma :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Oooo...Happy, multumesc foarte mult pentru premii, esti o draguta. Arata tare bine noul look al blogului. Felicitari! Te pup si inca odata multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Happy multumesc de citronada :-) a fost buna ...
    imi place noul tau look e foarte vesel (happy) :-))

    RăspundețiȘtergere
  6. Mvaaaiiii, Maya, n-aud bine, tre' sa ma duc la ORL. Hai sa te pup sa nu fi suparata pe mine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Iulia, cu placere si multam de complimente pentru "noua faţa" :D

    Cristina, sa-ti fie de bine, acum pe canicula si eu beau la greu,nu ma mai satur. Multumesc de apreciere, ma bucur ca va place.

    Pupici la toata lumea!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Happy,...cam tarziu ne prezentam dupa premii:)...am avut ceva probleme cu blogul ne-a tinut deoparte vre-o 2 saptamani...multumim ca te-ai gandit la noi
    Nu vreau sa gresesc..toate premiile sau unele anume?
    felicitari pentru noua fata!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Lory, sper ca s-au rezolvat problemele cu blogul vostru. Nu va impacientati, ca nu ati intarziat cu ridicarea premiilor (eu sunt un "recordmana" aici :d ). Sigur ca primiti toate premiile :)

    RăspundețiȘtergere
  10. cam tarziu ajung sa-l ridic :)

    multumesc Happy!

    RăspundețiȘtergere