vineri, 22 august 2008

Tagliatelle "Il Padrino"

sau paste bologneze - versiunea Happy


INGREDIENTE:

-500 g carne de porc tocată
-1 ceapă
-2 ardei
-2 linguri de pastă de roșii
-100 g măsline negre
-piper, pătrunjel, usturoi granule, alte arome (chiar și o linguriță de zahăr a simțit nevoia gustul meu :D )
-paste făinoase, aici am folosit tagliatelle de orez, dar sunt bune oricare fel de paste



Ceapa și ardeiul se toacă mărunt și se călesc într-o lingură de ulei de măsline.


Se adaugă carnea tocată, să se prăjească și ea puțin.



Între timp se scot sâmburii din măsline (sunt mândra de mine, am aplicat o metodă despre care am citit pe culinar - am scos sâmburii cu instrumentul pentru scos sâmburii de vișine - habar n-am de ce nu mi-a venit ideea asta până acuma)


Se taie măslinele în rondele sau felii mai mari


Carnea e călita și ea, deci se pot adăuga pasta de roșii care se mai diluează cu puțina apă.


Într-o altă oală se pune la fiert niște apă cu sare, iar când clocotește apa se pun câte 2 "rotocoale" de tagliatelle pentru fiecare porție. Pastele astea ale mele se fierb foarte repede, în 3-5 minute sunt gata.


Revenim la sos, peste care adăugăm feliile de măsline. Dacă acestea sunt prea sărate, le puteți ține în apă rece.



Se mai dau câteva clocote la sos, se adaugă verdeața, condimentele. Eu am constatat că mi-ar plăcea ca sosul să fie și mai dulceag, de aceea l-am mai ajutat cu o linguriță de zahăr.



Cam așa sunt spaghetele bologneze la restaurantul Il Padrino. Da' ale mele au iesit mai bune :D

Acum, vă rog să mă scuzați, dar mi-e cam foame, dacă vreti și voi să-mi spuneți.


2 comentarii: