miercuri, 21 decembrie 2011

Puzzle

Bună seara și bonsoir! 

Am fost la Dedeman în căutare de unele-altele pentru a mai dota palatele. Atâta m-am știut fâțâi prin magazin, până când m-au durut picioarele. Apoi am găsit un raion cu oale, cratițe și alte articole din această categorie. Mi-a făcut cu ochiul un joc de puzzle. Acum m-am jucat cu el și sunt super încântată că am reușit să-l fac. Vă arăt și vouă etapele:

1. Kiwi


2. Kiwi+Banane

3.+Mere+Pere

4.+portocale+mandarine

+2 pachete zahăr vanilat+1 fiolă esență de rom+1 pumn de stafide.

Se amestecă toate piesele puzzle-ului. Voila:




Merg de minune piesele de puzzle pentru tot felul de chestii mărunte care stârnesc setea de bere. Dar cum nu sunt low carb, nu e voie. Dar cu fructe este voie, deci, cine vrea să se joace cu  mine?

6 comentarii:

  1. Si io m-as juca cu puzzle asta?

    Hepiiiiiiiiiiiiiiii!! Ce ti-a adus mosu'???

    RăspundețiȘtergere
  2. @Coco

    Hai! Am și "nu te supăra frate" și "Piticot" și "Sus jos"! Cu ce începem?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Micul,

    A fost frumos, sper că și al vostru a avut magia din poveste!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Sandibelo,

    Hai la joc,
    Să ne fie,
    să ne fie
    Cu noroc!

    @ Moșul face rezerve serioase pentru mărțișor, așa cred eu cu mult optimism ^-^

    RăspundețiȘtergere