miercuri, 9 iulie 2008

Din nou, putina geometrie

I'm addicted! Hopeless! Iar am dat iama prin raiul formelor.

Ultima recolta de aseara din Carrefour&Daiso arata in felul urmator:

Apple (micute cam de 3 cm in diametru)

Inimioare multe multe, la fel ca setul de stelutze:




O forma de silicon pentru facut cuburi de gheata. Din carfur, cam 3 lei. (Notiunea de cub nu mai coincide cu ceea ce am invatat la scoala, in acest caz cubul a devenit stelutza :D )

Si in cele din urma doua forme frumoase, ia:



La ce sunt ele bune? Scrie pe punga, din nou am teribila sarcina de a citi poze :

Nu sunt forme pentru prajituri e clar pentru ce sunt cele doua forme, pentru oua. Dar am o nedumerire, fierb oul si il presez in forma? Sau sparg oul, si il fieb in forma asta? Ia cine stie sa-mi zica si mie. Please.

P.S. Nu mai aveau ursuleti la bamboo.

2 comentarii:

  1. Ultimele doua forme sunt pentru oua...pe spatele pungii scrie in japoneza, am si eu cateva forme din acestea, chiar le-am postat pe blogul meu.Sa-ti explic cum se procedeaza.
    Fierbi 1 ou sa u 2 pt amandoua forme, cureti oul de coaja si il pui in forma, inchizi forma si introduci in apa rece cu geata pt 3-4 min.Te pup si o zi buna^-^

    RăspundețiȘtergere
  2. Mvaaii, sa stii ca asteptam raspuns ori de la tine ori de la Cristinak :D
    Acuma ma duc sa pun apa la inghetat (ca doar am forme) si tre' sa incep sa experimentez.

    Merci mult de tot pentru "traduction". Moaaah! Moaaah!

    RăspundețiȘtergere