sâmbătă, 19 iulie 2008

Chilli con carne

~reteta e a mea, dar mi-a adus aminte Edith de ea :P ~





INGREDIENTE:

-500g carne măcinată (amestec porc și vită)
-1 ceapă mare
-4 ardei grași
-2 linguri pastă de roșii
-400 g fasole boabe (de preferat boabele de culoare roșie, eu am avut doar albe)
-usturoi
-1 ardei iute
-condimente: sare, piper, boia iute, verdeață (pătrunjel, busuioc, oregano etc)

Se fierbe fasolea; în timp ce fierbe se aruncă cel puțin două ape de pe ea. Sau se cumpără două conserve de fasole boabe gata fierte. 

Se pune ceapa la călit, apoi se adaugă ardeiul gras tăiat fideluțe. Se pune și pasta de roșii și se dă un clocot; dacă e prea gros amestecul se adaugă zeamă de la fasole. Se condimentează. Mie îmi place ca sosul de roșii să fie dulceag, de aceea îi adaug o linguriță de zahăr. Se prăjește separat și carnea tocată, apoi se toarnă peste amestecul de ceapă, ardei și roșii. Când s-a fiert fasolea, aceasta se amestecă cu carnea, ceapa, ardeiul și roșiile. Se potrivește de gust cu condimentele din lista de ingrediente. Se dă un clocot și se adaugă și ardeiul iute tăiat bucăți foarte mici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu