duminică, 20 iulie 2008

Inele de ceapă



INGREDIENTE:

-2 cepe mari
-3 ouă
-aproximativ 100g făină
-50 ml bere
-sare, piper, boia
-ulei pentru prăjit (eu am folosit ulei de struguri)


Se curăță ceapa și se taie rondele subțiri.


Se desfac cu grijă inelele de ceapă din rondele.


Rodelele se presară cu făină.


Se pregătește o pastella astfel:

3 ouă se bat bine cu furculița.


Se adaugă condimentele: de regulă eu pun sare, piper și un praf de boia dulce.

 
Se cerne făina peste ouăle bătute.


Aluatul se diluează cu 50 ml de bere, având grijă să se obțină o smântână groasă.


Se dă la frigider pentru 30 minute:


Se încinge foarte bine uleiul. Inelele de ceapă bine înfăinate se trec prin pastella și se pun la fript la foc iute.




Se obțin inele crocante-crocante, numai bune cu un sos de iaurt rece-rece.


Merge și o bere!

Să trăim și să ne fie de bine.

2 comentarii:

  1. Onion rings... apetisant! Am mancat asa ceva pt. prima data in Florida. Sunt curioasa, de unde ai luat reteta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am mancat prima data aici, la mine-n sat, cand am comandat la Happy Chicken. Apoi mi-am imaginat ca esenta e pastella, am studitat putin pe culinar.ro si asa s-a nascut reteta. :) Sper ca nu ti-am raspuns prea tarziu , doar un an.:)

    RăspundețiȘtergere