duminică, 20 iulie 2008

Meniu Happy Chicken

~ Varianta mea ~




La noi în "sat" H.C. e un home delivery; de la ei noi obișnuim să comandăm "meniu snițel xxl", format din snițel de piept de pui în crustă de fulgi de porumb, inele de ceapă, cartofi prăjiți și sos de iaurt (sosul și cartofii sunt alegere).

Azi am prestat eu acasa, H.C, pieptul de pui nu l-am dat prin fulgi de porumb, da' tot bun a fost. Se fac fileuri de piept de pui, se presara cu piper, boia dulce, si sare, se dau prin făină, ou bătut, pesmet, ou bătut și se prăjesc în ulei. Eu le-am prăjit în ulei de struguri, a fost bun, exact ca în reclamă.

Inelele de ceapă le-am facut așa: o ceapă mare se feliază și se scot inelele care se dau prin făina sau amidon; se prepară o pastella din oul bătut, făină, și se diluează cu bere până se obține o smântână groasă. Inelele cu făină sau amidon se trec prin pastella și se frig rapid în uleiul foarte bine încins.

Sosul de iaurt : 2 pahare de iaurt se amestecă cu usturoi granulat, piper, puțină sare și ierburi: busuioc, salvie, mentă, oregano, ceapa ciorii etc, toate uscate (dacă eveți și mirodenii proaspete e mai mult decât perfect).

Am avut și cartofi prăfiți: cartofii se taie "pai", se trec printr-un amestec de sare, piper și boia și se frig rapid în ulei (deja știti de care, de sâmburi de struguri). Am pozat porția mea, că io cică țin regim. Berea n-am băut-o toată, am mai lăsat și pentru diseară...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu