luni, 14 iulie 2008

Kitchen gadgets

Deci da! Este exact "boala" mea. Navigand aiurea pe net am gasit o gramada de chestii mai mult sau mai putin utile unei gospodine, dar de care m-am indragostit :P

Sa ma exemplific putin:

Automatic Jam Maker/ Steam Juicer. Mai multe despre acest aparat cititi aici .
Mai multe despre "intinzatorul" de carne puteti citi aici .




Mai multe despre "spoon scales" puteti afla aici .

Active Silver-Soap. Mai multe despre sapunul minune puteti citi aici .

Găletuşă pentru cartofi :P. Mai multe despre ea puteti citi aici .








sau :















sau:

sau:


sau:











Two carat cup - de asta mi-ar trebui la servici, sa moara fetele de invidie :lol:


Si ca sa le impac le-as oferi o prajitura Kamasutra si un pahar cu apa plata si gheata in forma de proteza dentara :D




 


Hai, pa! pa!

3 comentarii:

  1. Cat de faine sunt,multumim de imaginile superbe^-^

    RăspundețiȘtergere
  2. Avem o pasiune in comun !
    Uite, iti mai arat doua lucruri care mie mi-au placut :
    http://www.yankodesign.com/index.php/2008/05/02/good-to-the-last-drop/
    si
    http://www.chefscatalog.com/product/23592-Herb-Snips.aspx

    RăspundețiȘtergere
  3. Totoro, merci, asa-i ca ideile astea sunt de milioane?! :P

    Irina, misto de tot ce au aia pe acolo! Merci de linkuri.

    RăspundețiȘtergere