vineri, 7 septembrie 2007

Romania mestereasca (5)

Ufff! De data asta sa va povestesc aventuri cu faiantze/gresii.

Comanda e facuta din iulie, a ajuns la magazin la sfarsitul lui august, ieri ne-am dus sa o ridicam de la depozit. Platim integral la magazin si ne trimit la depozit (din nou treaba clientului cu ce isi duce faianta acasa). La depozit intalnim un sef suparat, "la ora asta se vine?" - era 17:50 la 18 se inchidea. Se pune sefu' sa scoata alt rand de facturi, treaba durand cam o jumatate de ora. Apoi incepe a cauta cutiile noastre in depozit.

Mici incidente cu o placa pe care am vazut-o crapata in doua - "nu o luati pe asta, si-asa nu o sa va trebuiasca numai bucati intregi"(?!?!), am refuzat politicos, si ne-au chemat sa revenim luni pentru placa restanta. Hai ca nu e o asa mare problema.

O aducem acasa, si cand incepem sa ne uitam ce am luat a, inceput sa cada incet incet cerul pe noi. O parte din faianta pentru baia mare nu are culoarea pe care noi am cerut-o. Faianta pentru bucatarie e din colectia pe care am vrut-o, are culoarea pe care am comandat-o, dar e alt model. In faianta pentru baia mica avem 3 culori, dar una dintre culori nu e cea comandata de noi.

Una peste alta, habar n-am cum o sa rezolvam aceasta problema. Fiindca asta e intr-adevar o problema. Chiar si financiar e o problema, fiind vorba de marfa de aproximativ 500 de euro venita aiurea.

Problema a plecat de la vanzatorul din magazin. Nu stia cum se numesc faiantele/gresiile noastre si cred ca le-a comandat la plesneala. S-a laudat ca intre timp a mai schimbat o data comanda la niste ornamente fiindca cele care au venit nu semanau cu cele din catalog. Pe chestia asta ma bazez, poate reuseste sa-mi repare si greselile astealalte.

Ca altfel, sunt in ... pom.

Si ma gandesc, oare nu imi era mai bine la Sovata? :(

Later edit: am sunat la firma de gresii/faiantze si baiatu' de acolo ne-a zis ca poate se rezolva.

P.S. Mi s-au inmultit oamenii din echipa de mesteri, nu imi vine sa cred. Si au si lucrat ieri, si mai vin si azi, si auziti, cica si maine. Dar pe la ora 5 dupamasa. Sa ma bucur, sa nu ma bucur?

Si totusi, nu mai bine mergeam la Sovata?

Later later edit: Mestericii au venit. Tot in numar mare (3) Dar in loc de 17 cum ziceau, au aparut pe la 7. Seara.

Uf,uf, uf ce bine imi era la Sovata! :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu