sâmbătă, 28 iunie 2008

Poem: De recitat solemn la inceperea zilei de munca

Iubesc biroul meu fără lumină!
Mă simt în el ca vulpea-n vizuină!
Iubesc mobila gri, plină de praf,
Dulapuri burdusite, hârtii vraf.
Concediul nu-l iubesc defel !
Nici nu mai vreau s-aud de el!
Nu trebuie să dorm!
Nu vreau să am odihnă!
De nu muncesc, deloc eu nu am tihnă !
De munca mea sunt fericit,
Nimic atâta-n viată n-am iubit !
Iubesc computerul fereastră
Cu scăfârlia lui albastră.
Iubesc sedintele mai lungi
Când am în creier cifre, dungi.
Iubesc, vă spun acu’ din nou,
Să stau o viată la birou!
Îmi place munca!
As munci
Mai mult în fiecare zi.
Nu vreau salariu!
Nu vreau stimă!
Mi-ajunge critica drept primă!


Banc neadevarat (in cazul meu)

Americanii, japonezii si romanaii isi doteaza fabricile cu un ceas inteligent ... un ceas cu CUC ... si auziti cum face ;))

America
Ora 8: Cucu-cucu, bine-ati venit la lucru !
Ora 12: Cucu-cucu, pauza de lucru !
Ora 17: Cucu-cucu, s-a terminat lucru !

Japonia
Ora 8: Cucu-cucu, deja sunteti la lucru?
Ora 12: Cucu-cucu, continuati lucru' !
Ora 17: Cucu-cucu, s-a terminat lucru !
Ora 20: Cucu-cucu, plecati va rog de la lucru !

Romania:
Ora 8: Cucu-cucu, a venit careva la lucru?
Ora 12: Cucu-cucu, a inceput cineva lucru?
Ora 16: Cucu-cucu, mai e cineva la lucru?

Lamurire suplimentara : Oficial sunt in concediu; deci oficial imi merge bine.






Daaaar! Saptamana mea de lucru are mai nou 7 zile. Ziua de lucru tinde sa aiba 24 de ore.

I'm a proud zombie.

Un comentariu: