sâmbătă, 19 iulie 2008

Dorayaki

~by Laura A~




INGREDIENTE:

-200 g făina
-4 ouă
-1 plic praf de copt
-100g zahăr
-2 linguri miere de albine
-4 linguri apă
- un praf de sare
- 1 linguriță oțet

Ouăle, un praf de sare și zahărul se mixează până se albesc și se dizolvă zahărul. Se pune făina în sită și se presară treptat, treptat peste crema de ouă. Se adaugă în fir subțire și mierea de albine. Praful de copt se stinge în apă și oțet, apoi se toarnă peste aluat. Se omogenizează, apoi se dă la rece pentru o oră într-un vas cu capac.

Se ia o tigaie de teflon (antiaderentă), se încinge bine și se coc pe ambele părți în formă de pancakes.

Din păcate, eu nu am reușit să le întorc așa frumos ca și Laura, drept pentru care le-am turmat în tava de tartă tapetată cu hârtie de copt și le-am copt cam 12 minute la 200 de grade. Le-am feliat și le-am savurat lângă un iaurt de fructe.



E un aluat interesant, care la coacere primește în exterior o culoare brună (eu m-am speriat am crezut că l-am pârlit) dar mijlocul e gălbui, frumos contrast!



Bune, bune !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu