vineri, 31 decembrie 2010

Steluțe cu piure de castane



Întodeauna s-a considerat de bun augur descoperirea unei stele căzătoare, iar credința aceasta constat că este bine înrădăcinată în mentalitatea noastră. Ca să ne simțim cu dorințele împlinite, ne place să ne producem propriile stele căzătoare purtătoare fiecare de vise care mai de care mai arzătoare: să-mi crească salariul, să câștig la loto, să-mi iau o mașină nouă, să mă iubească Gicu și să renunțe la Tanța. Ei, de data asta vă propun steluțe căzătoare care vor purta cu ele sarcina de a îndeplini dorințe mai puțin pretențioase, cum ar fi: anul care vine să văd măcar 365 de apusuri de soare, să mă bucur de zâmbetul celor din jurul meu, să-i am aproape pe ai mei, să fie toți sănătoși, să simt fericirea celor mici când au câștigat la șotron, să pun 1000 de întrebări și să primesc măcar 1001 răspunsuri, să pot să mai aduc, la rându-mi, bucurii pentru persoanele cu care interactionez chiar și numai temporar. Sună ca și un "to do list", ca și o "new year resolution"... toate acestea se vor îndeplini dacă vom privi în noaptea asta cerul în căutarea stelelor căzătoare. 


Rețeta în sine e destul de banală. Ca ingrediente vom folosi:

- un aluat de foietaj (Bella a fost acesta), care se taie în steluțe și se coace în cuptor.


-un borcan de piure de castane de la Răureni 


-o cutie mică de frișcă, 1 lingură de zahăr pudră.

Se coc steluțele de foietaj, apoi li se taie ... "etajul" . 


Se pune piure-ul de castane într-o jumătate de steluță.

Se acoperă piure-ul cu cealaltă jumătate de steluță.


Se pudrează cu zahăr și se servește cu multă frișcă.




Desigur, nu-mi mai rămâne de adăugat decât un călduros "La mulți ani, 2011 !".





Nu-i așa că-n această noapte veți șopti cerului dorințe ce se vor împlini cu siguranță în 2011? Doar e noaptea artificiilor și a pocnitorilor - deci a steluțelor căzătoare artificiale  :-)


6 comentarii:

  1. Hepiii, La Multi Ani! fata draga, sa-ti mearga toate din plin, sa ai sanatate si numai bucurii in 2011! Te pupezez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Guviii, La multi ani fata! Bucurii! Sanatate! Bani! Si un cer plin cu stele cazatoare! Pupici (slab alcoolizati :P)

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani, Hepilinda!!! Un an nou plin de impliniri!!!! Pupaturi de la toata familia Sandi!!

    RăspundețiȘtergere
  4. La Multi Ani!!! Un an nou fericit!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sandiiii, mutumiri, am receptionat pupaturile! La multi ani la tot poporu'! Send back pupaturiii! ( ;) )

    RăspundețiȘtergere
  6. @Reka

    La multi ani cu sanatate si numai bucurii !!!

    RăspundețiȘtergere