duminică, 2 ianuarie 2011

Foietaj cu rahat

Știți și voi că mie îmi cam place viteza-n bucătărie, deși mama și bunica adesea mi-au spus că bucătăria și viteza nu sunt compatibile. Ei, ce să zic? Când ai foietaj si niște rahat, prăjitura e gata într-o clipită. Așadar, vă prezint încă o prăjitură ieftină, rapidă, delicioasă și parfumată. Și cu care nu poți să dai niciodată greș.


Am mai prezentat această prăjiturică mai demult, știu, și e versiunea rapidă a delicioasei prăjituri cu osânză, căreia cunoscătorii îi mai spun și hajas teszta. Dar acum am poze noi.



(Și manichiură nouă.)

4 comentarii:

  1. La multi ani! Multa sanatate si multe impliniri in Noul An! Eu va astept in 2011 in casa noua: http://nikosnewhomeblog.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mai mancai de un secol din astea! Nici prea curand nu o sa mananc pt ca altfel ma taie pe mine la anul, de Craciun! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Niko

    La multi ani Niko! Te vom vizita in casa noua!:-)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Boabe de Cafea

    Nici nou nu vom mai manca in curand, ca de azi cica intram la un pic de regim (adică no sugar). Dar vorba lui Dinescu, daca ne e pofta putem "intinge"-n monitor c-un boț de mămăligă daca ne e pofta :D

    RăspundețiȘtergere