duminică, 9 ianuarie 2011

Ardei cu varză

Din ciclul "ce să mai mâncăm astăzi ?" vă prezentăm ardeii cu varză. Nu ăia puși de tușa astă toamnă la borcan, care sunt excepționali cu carne coaptă-n dubă. Ci un fel de ardei cu varză la cuptor. Nu e mare filosofie: 3 ardei se taie-n jumătăți și se scobesc de cotoare și se curăță de semințe. Se umplu jumătățile cu un strat subțire de carne dintr-un cârnaț proaspăt (merge și carne măcinată ca de chiftele), având grijă să lăsăm loc și pentru capacul din varză murată tocată cât se poate de fin și amestecată cu un morcov, si-o ceapă puțin trasă la tigaie. Se presară totul cu mirodenii, după pofta inimii: la noi au fost niște cimbru și puțină păprică. Se dau la cuptor pentru vreo jumătate de oră, la 180 de grade. Se servesc cu un moț de smântână și un ardei iute.



De fapt e un mod de a servi mai altfel o banală varză călită-n cuptor. Deci am încercat să fim creativi în bucătărie.

S-aveți poftă!


P.S.  Dacă se elimină carnea de cârnați, și lingurița de smântână e bună și pentru cei care, după sărbători, doresc să-și recupereze silueta .

6 comentarii:

  1. ha! ia ca merge acuma, tocmai ce dadai strigare cu valeu nu pot sa comentez la Aphex. n-a vrut formularul asta de comentarii deloc sa se deschida pana acu'! buna inventie asta cu ardei si varza, cred ca-s deliciosi!

    RăspundețiȘtergere
  2. asaaa, greu sa comentezi p-acilea...
    deci LMA (sintem abia in 10 ian, da?) si vad ca te-ai apucat deja de bucatareli... mi-a placut cel mai tare chestia cu 'recuperarea siluetei'... da' daca n-au avut?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Zazuza

    Hai că merge, doar că mai dă și blogger rateuri, că doar e gratis.

    Au fost neașteptați de buni, deși cineva îmi tot stătea în coastă bombănindu-mi: "da' ai mai făcut? da' o să fie bun? da' dacă nu-mi place?" Ufff! A mâncat toată lumea și m-a ajutat și la poze - a adus aparatul de la locul lui :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @Stormy

    Neah, nu ie greu defel. Doar că trebuie răbdărică fără tutun. LMA back 2U.

    Acum și tuh!!! Să-i lăsăm să se simtă și ei bine...(funia, casa spânzuratului, mici detalii deh! hehehehe!)

    RăspundețiȘtergere
  5. deci da STOP nu mai am varza murata STOP trage-ma de maneca la iarna STOP

    RăspundețiȘtergere
  6. mi-am pus memento la celular si nod la batista ca sa nu uit sa-ti trag maneca. stop. abia astept iarna, vara nu-i ca iarna.stop.stop.stop.

    RăspundețiȘtergere