sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Ceainărie

Poate că nu știți, dar de câteva zile, între mine și Sandi s-a declanșat un concurs de băut ceai. Poate că asta nu este decât o urmare firească a unei vechi discuții purtate acum câteva veri pe forumul culinar, discuție începută într-o glumă, și care ulterior, a adus și unele noutăți pentru mine. De exemplu, nu știam despre ceaiul în care înflorește frumos o floare (așa-numitul "Blooming Flower Tea"), sau despre ceaiul cu bile de tapioca ("Bubble tea"). Și mi-au plăcut și expoziția de ceaiuri, cești, ceainice și samovare pe care au realizat-o fetele la topicul respectiv.

Și am ajuns la concluzia că tare mi-ar plăcea ca să am o ceainărie. Pe lângă afterschool-ul la care visez de ceva vreme... Deci mai am încă un rând adăugat în "my new resolution" .

Drept pentru care, înainte de a vă scoate din tolbă o nouă poveste (fiindcă am de gând să vă mai plictisesc cu povești din drumețiile mele :D ) , am pus încă un lemn ca să trosnească în sobă, apoi am pus și ceainicul să șuiere, am tăiat o felie de lâmâie, am zvârlit lângă ea și două trei cuișoare , un praf fin de scorțisoară și un plic de ceai. De mere. Mere verzi. Și niște melissă. Și ca gustul să fie și mai oriental, am picurat în ceașcă și vreo 3 stropi de extract de trandafiri


A ieșit divin, drept pentru care am mai preparat încă o ceașcă, așa, ca să mă acompanieze până am să scriu ceea ce aș vrea să vă povestesc azi, sau mâine. Sau în curând, fiindcă am avut în ultimele zile companie plăcută în persoana doamnei Sandi. Drept pentru care îi mai oferim încă o ceașcă de ceai, asta ca să fie liniștită că va putea savura fără nici o urmă de mustrare o întreagă tipsie de Kunefe.


Dacă vedeți în magazine cutiuțe cu ceaiul respectiv, vi-l recomand din toată inima. Ieftin și bun. Și românesc.


(Nu, nu m-a plătit nimeni să zic de el, pur și simplu mi-a plăcut. Și dacă m-ar plăti ce-ar fi? Că doar nu e reclamă la margarină :d ).

7 comentarii:

  1. ha ha te zic la sandi :)


    tare si remarca aia cu reclama la margarina, dar daca ies bani, de ce nu.

    pe mine sa ma ierti ca ceaiul e pe lista de asa nu, asa ca beau o bere. rece.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ție îți fac o țuică fiartă , dar ți-o servesc în ceașcă de ceai, să nu se prindă lumea din ceainărie :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Referitor la margarină - nu pot uita discuțiile de pe ciulinar în care duamnele se "oribilau" când era vorba de vreo cremă cu margarină. Îți amintești desigur de ceva de genul "pot folosi unt în loc de margarină, că noi nu mâncăm plastic". Iar acum luăm bani pe plastic. Vertebrată e toată lumea!

    RăspundețiȘtergere
  4. hahaha, tare aia cu margarina :)). pe de alta parte, eu pana iarna asta n-am prea baut ceai, da' anul asta am gasit niste ceaiuri asa faine si hazlii ca serios am baut o cantitate insemnata (mai ales daca o comparam cu ce beam eu inainte). in plus, am distribuit diverse pliculete cu ceai pe la prieteni - sa vad acu' cine dupa ce tipa :)0

    RăspundețiȘtergere
  5. Fata, azi nu mai mancam nimic, ce atata mancare?:)) De ce nu-ti merge cbox-ul?

    RăspundețiȘtergere
  6. Atunci poftiți la ceai. Lăutarii îi aduceți dumneavoastră! :)

    P.S. Merge, măh Doamna, merge!

    RăspundețiȘtergere
  7. Fataaaaa, multam de dedicatiune!!Ieri pe vremea cand tu te delectai cu ceai de mere, io ma hidratam cu ceai de sunatoare, sa-mi dreg bila!!Maine imi cumpar si eu ceaiul asta, ca nu-l am in colectie, iti spun impresii dupa.Mai am o saptamana inainte de marea degustare, asa ca trebuie continui maratonul ceaiului!Te pup!

    RăspundețiȘtergere