joi, 27 ianuarie 2011

Piept de pui la tigaie cu sos de smântână

Rapid, rapiduleț, că nu avem prea mult timp. Inspirație de la Euforia. 


Două bucăți de piept de pui se pun la prăjit în tigaia antiaderentă. Se prăjește rapid pe toate părțile. Apoi  se adaugă bucățele de șuncă de casă și se lasă să se pătrundă gusturile. Sărăm doar dacă mai este nevoie, dat fiind faptul că șunca de casă este destul de sărată. Când e gata carnea, se ia tigaia de pe foc. Se dă la o parte carnea, iar în saftul rămas se adaugă 1 cățel de usturoi tocat mărunt, și 2-3 linguri de smântână. Se omogenizează și se pune din nou la foc foarte mic, având grijă să nu se taie sosul. Piperăm.



Demențial!

6 comentarii:

  1. Aha, buuuun, bun de tot, da' de stropit, cu ce l-ai stropit? :D

    Peseu. Ce razi de galustele mele, asa le cheama pe ele, nah :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Am râșnit niște ardei iute uscat, adică fratele lui chilly care e văr cu dumplings :d

    RăspundețiȘtergere
  3. Fataaaa :)), nu ce-ai pus peste, ci ce-ai baut dupa =))

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci dap, asta-i din ciclul "limba nuastră-i o comuoară". :))

    Am băut și-n timp ce, și după ce. Ce? Da' eu mai știu? =))

    RăspundețiȘtergere
  5. ia uite! acuma merge! cine mai intelege ceva? :)) asa ca mai zic odata ca mi-a placut tare ce ai facut tu aici ;)!

    RăspundețiȘtergere