miercuri, 22 februarie 2012

After eight

Știți ciocolățelele alea mititele, cu aromă puternic de mentă și învelite într-o cuvertură din ciocolată neagră? Teribil ce-mi plac la cafea! Deși pentru mine cafeaua e perfectă când e neagră, ("no cream, no sugar"), aici mi se pare că menta ciocolătoasssă îi aduce acel "checheșoz" ce face perfectă orice după-amiază petrecută la o bârfă cu fetele.

Ne bucurăm că înghețul își arată colții doar dimineața devreme, pe la amiază soarele-l toropește și-l face să plângă cu lacrimi din zăpadă înghețată. Așteptăm cu bucurie primăvara.


Ne tratăm cu o salată verde îmbălsămată într-o vinegretă din ulei de orez, oțel balsamic, un praf de sare și unul de piper, niște usturoi tăiat bucățele. Și ca să rămâna low carb îi adăugăm niște cuburi dintr-un ementaler. 


Aș fi vrut să adaug și niște pătrunjel verde, că trebuie să inaugurez foarfeca minune pe care mi-am luat-o duminică de la Selgros. Am avut totuși o reținere fiindcă mi s-a sugerat să nu exagerez cu verdele. Deci foarfeca a fost inaugurată doar cu hârtie.


Apoi ne-am delectat ca fetele cochetele cu niște ceai. Special pentru ele. De_mentă. Și pentru că totul a fost haios le-am dat și niște ciocolată.




Aromă delicată de ciocolată mentolată. Adică de "after eight".

A fost o dupămasă reușită. Ne-am întins la vorbe până după ora 8. Bye-bye!


8 comentarii:

  1. Haaaaa, ti-ai luat ceaiul cu cioco si menta...si eu l-am vazut ieri in Real, dar mi-a fost frica sa-l cumpar.Mi-am luat ceai de iarna si ceai de toamna, ca de primavara nu am gasit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa dupamasa ati avut!Ma bucur ca a fost frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. mie imi plac teribil...si fara cafea...oricand , oriunde :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehehe! Eu le-am dat fetelor forma lichidă (deci "zero calories") a lui After eight! :)) Țin tare mult la ele, le vreau siluete ;;)

      Ștergere
  4. ti-am zis io ca se asorteaza verdeata cu masina rozzzzzz si nu m-ai crezut. uite ce unghii frumoase ai, alea nu se asorteaza cu masina? tztztz!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Guvi, am impresia că mașina rozz ie încă la fabrică. Deci nu se asortează. Încă. :)

      Ștergere