joi, 16 februarie 2012

Pastila de cafea

De aproape trei săptămâni sunt regina dietelor, mă țin tare și număr carbohidrați, fac combinații uneori reușite de diete (deja știți ce-mi place mie, low carb cu Atkins, dar și low carb cu disociat), și ca să mă laud singură, încet încet mă reîmprietenesc cu Măria Sa cântarul. Nu, încă nu suntem chiar prieteni, dar deocamdată pot să spun că suntem la un armistițiu amiabil: nu se mai încruntă așa de urât când mă urc în spinarea lui. Mai am cale lungă până să ajung să mă împrietenesc de tot cu el, dar dacă aplicăm tactica pașilor mărunți, am mari speranțe că ne vom respecta reciproc (că de iubit nu cred că ne-om putea iubi vreodată). Și dacă voi reuși să mă înțeleg cu cântarul, atunci promit că voi profita de abonamentul gratuit pe care-l am la o sală de sport de-aici din vecini, oricât de lene greu mi-ar fi.  

Și ca să consfințim promisiunea scrisă, o parafăm cu 2,6 g de carbohidrați cu gust aromat de cafea:




După cum se poate vedea, aștept cu nerăbdare să se ducă nămeții, să văd pomii-nfloriți și pe mine mai ușoară!

10 comentarii:

  1. Succes!Mie imi place manichiura :) si floricelele decorate..a si diamantul.xoxo.

    RăspundețiȘtergere
  2. io...doar zic...nu am inceput inca...succes tie !

    RăspundețiȘtergere
  3. Cococo, tu n-ai saluoane pe fese. La mine era/este imperativ :D. Mulsumex de succesuri!

    RăspundețiȘtergere
  4. Reteta de slabit garantata : sport de 3 ori pe saptamana, haleala moderata ( cu cat mai multe ierburi si graunte) , in we se manca orice. Se slabeste incer dar sigur, plus ca ne facem un corp mistocles, io una asa am ajuns in prezent la 57 de kile ( de la 72 cat aveam dupa nastere)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitări pentru reușită! Pupici!

      Ștergere
    2. Felicitarile , masa si dansu' ma bucura si-mi dau aripi pe mai departe . Ai lav iu tu, pupici

      Ștergere