joi, 12 august 2010

MacaKKroane



Păi da! Că e la moda KK-M@K (a.k.a cacamamaca, da' ni-s cică pe-un blog cu o oarecare tentă culinară :-/ )

Adică ce mai face fetele? Bine ? Cu căldura cum stăm? Foarte bine? Bravo! Și eu ... mă topesc. Din când în când mai arunc câte-o privire pe-afară, acolo unde locuiește canicula ... căldura mare, dom'le! Și Mureșul, care a fost destul de mare, se stinge și el, încetuț-încetuț.

(băga-mi-aș , ăștia de la flickr, au schimbat multe pe acolo, e destul de laborios - a.k.a. multe clickuri - ca să-mi colectez linkurile de la poze).

Deci, din când în când admir apa, sau grafiti-ul cu Ben - cine-o fi el să-i fie de bine pictura - sau iarba care începe să "facă trotuarul" - moahaha! E frumos, e  încă verde satu' meu. Pe căldurile astea, vecinu' face sport. Nu e nici măcar bugetar, ca să cânte și el duios o doină chinezească din frunza șmecheră barceloneză ...


Hai, mey Happy, nu de vecinul care locuiește acolo ziceam, casa lui va intra în curând în reabilitare, vei putea și tu peste vreo 20 de ani să o vizitezi, atunci când nu va mai fi cazarma în jurul ei - îmi spuse șoptit Eu-l meu.

Oh, nu? - îi răspunsei, că doar m-a bine crescut mama mare. De casa asta zici tu!



Și până au fiert macaroanele pentru MacaKK am urmărit partida de "laftenis" - 'abar n-am da' așa îi zice pe aici la tenisul ăsta cu piciorul. Echipele erau inegale: 2 contra 3. Eu țineam cu al treilea :D Atâta pasiune în jocul lui! De la căldura mare i se trage ...






Partida de tenis cu piciorul a fost foarte palpitanta; până s-au făcut maca-kk-roanele, cățelul a jucat o partidă excelentă. La el în vis. Nu știu dacă s-a dat cu bronzol, dar nu mai contează ... se lăsa seara, semn că va veni și mult dorita răcoare. (Ptiu! doamne fere', nu pot să folosesc cuvântu' "răcoare" în context cu vecinu' meu care nu e nici măcar bugetar.)



Și o felie pentru cățel:




V-ați prins, da? E criză la bugetari, avem bani doar de makakk, iar de la anu' doar de kakk, să fie primit de sufletul piticilor (sunt o doamnă, nu le pot spune că-s oameni mici) B&B de la C&C (a.k.a basescu&boc de la Constanța&Cluj). Pe cei doi îi aștept pe la fereastra mea. Vecinu' nu leagă cățelul.

Ioi, reteta nu v-am dat-o, da-i banală, o știe până și cățelu'.

O oală de apă clocotită, un praf de sare, macaroane (fie, dom'le, paste făinoase!). Le fierbi bine, sau al dente. Da' io-s româncă, și-al naibii ce-mi plac așa mai fleșcăite. Până se fleșcăiesc macaroanele, pregătim brânza: 2 cutii de brânză Făgăraș (hai fie 3, ca ii dam si cățelului sa guste) - sau pur și simplu brânză proaspătă cu smântână - 2-3 linguri de zahăr, o mână bună de stafide, vanilie, coaja rasă de la o lămâie.  Scurgem macaroanele și le amestecăm cu toate ingrdientele de mai sus. Până se gată partida de tenis cu piciorul se țin la cuptor, cam la 180 de grade, într-o tava de chec sau cozonac, de care aveți. O lăsați să se răcorească, tre' să-și facă somnul și cățelu', da? Când e rece, feliem frumos.

HamHam, pohtă mare și răcoare!

P.S. Cine nu stie care e treaba cu macakkroanele sa întrebe google sau youtube de Divertis. Îmi doresc să vină ziua aia în care Divertis nu va mai avea muze în viața reală ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu