vineri, 17 august 2007

Rahatul - metoda de pastrare

Am avut de la Paste intr-o punguta, in congelator, un rest de umplutura pentru cozonac. "Restul" consta din mac macinat fiert in putin lapte cu zahar, fructe confiate tocate marunt (caise, smochine) si mici bucatele de rahat.

Ei, cand am desfacut azi punguta, am constatat ca rahatul era inca moale, nu se uscase, in timp ce rahatul din cutia din camara, rahat cumparat la mijlocul luniii trecute e mai tare ca piatra.

Asadar, oi fi facut vreo descoprire epocala?

Un comentariu:

  1. Imi aduc aminte de cand eram eu mult mai mica si am mers la o vecina de-a mea sa ne jucam cu cozonacul. Vecina imi zice (aveam vreo 13-14 ani amandoua) ca ei ii place cozonacul la microunde, asa ca am incercat sa incalzim cica niste felii de cozonac cu rahat si vreau sa iti spun ca rahatul s-a transformat in jeleu. Asa ca.....ma gandesc acum...daca ai microunde, ai putea incerca sa pui rahatul zaharisit la incalzit pt cateva secunde si sa vezi daca nu cumva se inmoaie.

    RăspundețiȘtergere