vineri, 10 august 2007

Chiftele

INGREDIENTE:

-500 g carne macinata (porc+vita)
-2 oua
-o felie paine
-5-6 catei de usturoi
-2 linguri cu faina
-sare, piper
-optional se poate pune verdeata tocata marunt (patrunjel)
-ulei pentru prajit (eu am folosit ulei de palmier)



Painea se pune la inmuiat in apa calduta


Intr-un castron se pun carnea, ouale, faina, condimentele, usturoiul tocat marunt (eventual vedeata tocata marunt)


Painea inmuiata se stoarce foarte bine si se marunteste in castronul cu carne

Se amesteca foarte bine


Se obtine un "aluat" :


Cu mana umezita se fac bilute, care se frig la foc rapid in uleiul foarte bine incins.

Chiftelele le-am prajit in ulei de palmir Olina. Au iesit cu coaja crocanta dar miezul era moale- cremos


Cam atatea mi-au iesit:

Am servit cu garnitura de cartofi prajiti si salata de vara:










chiftele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu