luni, 27 august 2007

Chiftelute cu garnitura de orez cu legume

INGREDIENTE:


~doar pentru orez~

-1 ceapă potrivită
-200 g amestec de legume congelate (amestec mexican sau de care aveți)
-200 g orez (eu am avut orez bob mare Riso Scotti)
-ulei
-sare, piper, granulat de usturoi




Ceapa se toacă peștisori și se călește într-o lingură de ulei; se adaugă orezul și se lasă puțin la "prăjit". Apoi se pun și legumele congelate (eu am avut amestec de baby morcov, fasole verde, mazare boabe și conopidă) se completează cu apă rece (sau supă cine are) și se dă la fiert. Orezul Scotti fierbe repede, și nu trebuie "păzit". Se poate da și la cuptor, iese mai bun. Se condimentează după gust.

Chiftelele le-am avut gata preparate și înghețate în congelator la -21 grade Celsius. Le-am dezghetat la MO.

Am servit cu castraveciori acri, am degustat "recolta" de anul acesta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu